sâmbătă, 24 octombrie 2009

Black Friday 23.10.2009 ..Maximilian


















7 comentarii:

  1. Pe cand un concert Guess Who? Pana acum mi-a placut ce am vazut/auzit in Malibu si in cel vechi si in cel nou.

    Curand o sa devina obisnuinta sa fiu prezent vinerea in malibu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata, am urcat si noi pozele si terminat recenzia, enjoooooooooy: http://www.monden.info/evenimente/poze-recenzie-concert-maximilian-black-friday-agresiv-party

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe langa poze si recenzie de pe Monden.Info, am mai scris si pe blogul personal. Am link pe nume.

    Keep It UP!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa reusim sa ii aducem in noiembrie pe guess who si spike..ideea e ca au multe concerte, asta ar fi singura problema!

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut.Nu stiu daca intreb bine aici,dar fie..De JJ stiti ceva?cand scoate albumul?Un blog nu are?(de myspace stiu).Btw,e geniala.Thanks

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut..puneti si voi mai multe poze sau macar un link de unde le putem lua.Ar fi super.Multumim :d

    RăspundețiȘtergere
  7. http://dl.transfer.ro/23.10.2009_Maximilian-39c178c98.rar

    Toate pozele de la Maximilian 23.10.2009, mai sunt si alte poze pe mondeni.info

    RăspundețiȘtergere