duminică, 18 octombrie 2009

Black Friday in NOUL Malibu ..Grasu XXL!!













9 comentarii:

  1. Suberb a fost dar 13 poze din 1000 ...slab :>

    RăspundețiȘtergere
  2. Slab rau..Nu avem unde sa vedem toate pozele?ok noua locatie!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am vrea sa umplem pagina blogului doar cu pozele unei petreceri :)

    Dar pentru cei interesati o sa pun un link dupa fiecare petrecere cu toate pozele

    linkul de saptamana asta:

    http://dl.transfer.ro/16.10.2009_Grasu_XXL-5819dcfc2.rar

    RăspundețiȘtergere
  4. ma gandesc eu...ce ar fi daca toti oamenii care au fost acolo ar lasa cate un comment gen "eu de ce nu apar in nici o poza??" :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. asa mai merge multumim pentru link-ul cu poze si tineti-o tot asa :>

    RăspundețiȘtergere
  6. sa ne traiesti!!tencs for the pics xD

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm dar totusi :)) sunt cam putine poze :(

    RăspundețiȘtergere
  8. hey....cum fac si eu rost de poze pt k nu am vazut link-ul la timp :( pls :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  9. hey....ai putea sa mai trimiti odata pozele....pls :D

    RăspundețiȘtergere